All the gold and the guns in the world

Trots ett evinnerligt cruisande i nätbutikerna kan jag för mitt liv inte finna någon Nikon D90 (enbart kamerahus) för dryga 6000 svenskimporterade trädkronor. Fastän jag med mina närsynta ögon skådade detta himmelska pris så sent som igår tycks det ha utplånats från eterns medvetande. Höjden av frustration.

Det enda återstående alternativet är väl att pallra sig iväg till Solbacken för personligt investigerande. Men jag har varit dit så ofta på sistone och återvänt lika tomhänt som jag kom dit, och betvivlar därför att Stefan vill agera chaufför igen bara för att jag känner mig nyckfull. Jag vet ju inte ens om jag kan/vill/borde köpa kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0